Skip to main content
Besvarat

Hur fungerar abonnemanget i Storbrittanien?

• 31 oktober 2019
  • 1 svar
  • 368 visningar

• Registrerad användare

Hej!

Min son Allan ska åka till England/Storbritannien  och jag undrar om jag kommer att använda min mobil att ringa o surfa som i hemma utan extra avgift eller dolda avgifter ?

Ert svar väntar jag på.

mvh

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till utland[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, det finns en tjänst som heter 3världen som ni kan addera utan extra kostnad på erat abonnemang. 

Då ringer ni och sms samt surfar precis som hemma.i Sverige! 3världen fungerar Med abonnemang 3surfa 15- och uppåt. Med varierande mängd surf i utlandet :) 

Ni kan läsa mer här 3Världen

Visa original

1 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • Svar
  • 31 oktober 2019

Hej, det finns en tjänst som heter 3världen som ni kan addera utan extra kostnad på erat abonnemang. 

Då ringer ni och sms samt surfar precis som hemma.i Sverige! 3världen fungerar Med abonnemang 3surfa 15- och uppåt. Med varierande mängd surf i utlandet :) 

Ni kan läsa mer här 3Världen

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies