Hej!
Har nyss anlänt till Spanien och min telefon beter sig som den hade en spärr för utlandssamtal. På mitt 3 står det att den skall fungera som vanligt och alla i familjen får in en leverantör. På min telefon står det bara ”ingen täckning”.
Npgon som vet?
Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
Sida 1 / 1
Hej @Sill och varmt välkommen till 3Community!
Det låter som att du har en spärr på abonnemanget som blockerar all trafik utanför Sverige, för att ta bort det behöver man komma i kontakt med vår kundservice. Om du inte har möjlighet att ringa går det utmärkt att skriva till mina kollegor.
Det låter som att du har en spärr på abonnemanget som blockerar all trafik utanför Sverige, för att ta bort det behöver man komma i kontakt med vår kundservice. Om du inte har möjlighet att ringa går det utmärkt att skriva till mina kollegor.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.