Gör alla inställningar rätt/lika som min man och får inte 3G eller 4G att fungera, endast wi-fi eller om jag får dela internet. Jag har 3världen och skall fungera. Det fungerade inte med tidigare telefon 5S ej heller ny med IPhone 8. Har bytt sim-kort, inte heller det har hjälpt. Finns det någon central inställning hos er som behövs? Är jag låst för internet utomlands? Om så, åtgärda.
har kollat med fataingenjörer och tre- bjutik i Partille. De hittar inget fel i min tfn.
Sida 1 / 1
Hej,
det låter som att du troligtvis har en spärr mot roaming utomlands. Detta behöver 3Kundservice åtgärda. Vardagar 8-17 kan du chatta med 3s kundservice här, så hjälper de dig direkt. Du kan även kontakta 3 Sverige på Facebook eller Twitter via privat meddelande så kan de hjälpa dig också.
det låter som att du troligtvis har en spärr mot roaming utomlands. Detta behöver 3Kundservice åtgärda. Vardagar 8-17 kan du chatta med 3s kundservice här, så hjälper de dig direkt. Du kan även kontakta 3 Sverige på Facebook eller Twitter via privat meddelande så kan de hjälpa dig också.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.