Skip to main content
Registrerad användare
November 2, 2019
Besvarat

Kontantkort inom EU

• November 2, 2019
  • 3 svar
  • 287 visningar

Åker till Grekland och har kontantkort . Hur Fungerar det ?

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till utland[/i]

Bäst svar av JeppePeppe

Tjena @Pikkuelind! Välkommen hit till forumet :sunglasses:

Tyvärr kan du inte använda 3Kontantkort i utlandet. De fungerar endast nationellt - alltså endast inom Sverige. De fungerar inte överhuvudtaget i utlandet. 

Jag kan istället rekommendera att se över ett abonnemang, ifall det skulle vara intressant! :slight_smile:

3 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 4, 2019

Tjena @Pikkuelind! Välkommen hit till forumet :sunglasses:

Tyvärr kan du inte använda 3Kontantkort i utlandet. De fungerar endast nationellt - alltså endast inom Sverige. De fungerar inte överhuvudtaget i utlandet. 

Jag kan istället rekommendera att se över ett abonnemang, ifall det skulle vara intressant! :slight_smile:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
Nykomling
November 11, 2019

Jag undrar om kontantkort med Tre fungerar utomlands i den meningen att person i utlandet kan svara på mitt sms (skickat fr Sverige)?

Kan person i utlandet ringa upp mig!

tacksam för svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Pensionerad Moderator
November 18, 2019

Jag undrar om kontantkort med Tre fungerar utomlands i den meningen att person i utlandet kan svara på mitt sms (skickat fr Sverige)?

Kan person i utlandet ringa upp mig!

tacksam för svar

I ditt exempel, befinner sig vårt kontantkort i Sverige och personen i fråga du ringer till eller skickar SMS till utomlands med ett abonnemang?

I så fall är det inga problem.

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.