Skip to main content
Besvarat

Kontantkort inom EU

• 2 november 2019
  • 3 svar
  • 250 visningar

Åker till Grekland och har kontantkort . Hur Fungerar det ?

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till utland[/i]

Bäst svar av JeppePeppe

Tjena @Pikkuelind! Välkommen hit till forumet :sunglasses:

Tyvärr kan du inte använda 3Kontantkort i utlandet. De fungerar endast nationellt - alltså endast inom Sverige. De fungerar inte överhuvudtaget i utlandet. 

Jag kan istället rekommendera att se över ett abonnemang, ifall det skulle vara intressant! :slight_smile:

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 4 november 2019

Tjena @Pikkuelind! Välkommen hit till forumet :sunglasses:

Tyvärr kan du inte använda 3Kontantkort i utlandet. De fungerar endast nationellt - alltså endast inom Sverige. De fungerar inte överhuvudtaget i utlandet. 

Jag kan istället rekommendera att se över ett abonnemang, ifall det skulle vara intressant! :slight_smile:

• Nykomling
  • 11 november 2019

Jag undrar om kontantkort med Tre fungerar utomlands i den meningen att person i utlandet kan svara på mitt sms (skickat fr Sverige)?

Kan person i utlandet ringa upp mig!

tacksam för svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 18 november 2019
Balan skrev:

Jag undrar om kontantkort med Tre fungerar utomlands i den meningen att person i utlandet kan svara på mitt sms (skickat fr Sverige)?

Kan person i utlandet ringa upp mig!

tacksam för svar

I ditt exempel, befinner sig vårt kontantkort i Sverige och personen i fråga du ringer till eller skickar SMS till utomlands med ett abonnemang?

I så fall är det inga problem.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies