Hej @Bergakullen, varmt välkommen till 3Community! 
Det är konstigt att din månadskostnad är högre om du använt en annan telefon med ett lokalt kontantkort i Sydafrika.
I det här fallet skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice som får kolla varför din faktura är mycket högre än vanligt.
Hej
jag har kontatakted kundservice och deres svar var kontakt kundservice ???
Har telefoneret flere gange men kommer ikke frem
Efter 3 omorganisation har servisen blevet meget dårlig
Kaj
Hej igen @Bergakullen,
Beklagar upplevelsen – det låter verkligen inte bra
.
Jag skulle rekommendera att du chattar med oss så att vi kan hjälpa dig med detta, om det är så att du inte kommer fram när du ringer.
Klicka här för att påbörja chatten.
Tveka inte på att återkomma om det skulle uppstå fler problem!
// Vi har redigerat ditt inlägg eftersom känsliga uppgifter bryter mot våra riktlinjer. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //