Skip to main content
Besvarat

mobil wi-fi utomlands

  • 8 mars 2025
  • 1 svar
  • 25 visningar

Jag fick utvisning, så jag kommer att lämna landet för minst 6 månader, mitt bankkonto kommer att stänga och min personnummer kommer att bli inaktiverat, vad kan jag göra? Jag har bindningstid, tror jag.

Hur kan jag avsluta mitt abonnemang? För att jag ska inte kunna betala längre.

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Dumara_O, välkommen till 3Community! 👋🏻

Jag beklagar situationen.

Om du har bindningstid på ditt abonnemang och behöver avsluta det kan du kontakta vår kundservice för att begära en slutfaktura. Slutfakturan innebär att du betalar din resterande bindningstid i en och samma faktura, därefter är abonnemanget avslutat. För att slutfakturera ditt abonnemang behöver du vår abonnemangsavdelning på detta nummer: 0735-300 344.

Tveka inte på att återkomma om det skulle dyka upp fler frågor eller funderingar!

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 10 mars 2025

Hej ​@Dumara_O, välkommen till 3Community! 👋🏻

Jag beklagar situationen.

Om du har bindningstid på ditt abonnemang och behöver avsluta det kan du kontakta vår kundservice för att begära en slutfaktura. Slutfakturan innebär att du betalar din resterande bindningstid i en och samma faktura, därefter är abonnemanget avslutat. För att slutfakturera ditt abonnemang behöver du vår abonnemangsavdelning på detta nummer: 0735-300 344.

Tveka inte på att återkomma om det skulle dyka upp fler frågor eller funderingar!


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies