Fråga

mobildata

  • 28 September 2023
  • 1 svar
  • 44 visningar

Mobildata har slutat fungera utan att jag har uppnått gränsen och har provat allt även byte telefon samt allt som 3 har tipsat om men fortfar samma 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan😊 , @Suhaib 

Låter som du har varit i kontakt med 3 Kundservice av något slag utan någon lösning. Om jag förstår dig rätt ?

Vad har du för abonnemang & vad står det på mitt3 att det är förbrukat ?

Vad är det för saker 3 har tipsat om ?  Byte av SIM-Kort eller till E-sim ?  Omstart av telefonen ? Uppdatering av mjukvaran för telefonen , samt appar ifall det rör en Android telefon ? Om man nu har möjlighet till något annat nätverk att göra just den proceduren.

Om det gäller Surf enbart i Sverige så rör det inte Roaming iaf.

/F

Svara