Skip to main content
Fråga

mobildata

  • 28 september 2023
  • 1 svar
  • 70 visningar

Mobildata har slutat fungera utan att jag har uppnått gränsen och har provat allt även byte telefon samt allt som 3 har tipsat om men fortfar samma 

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 28 september 2023

Hejsan😊 , @Suhaib 

Låter som du har varit i kontakt med 3 Kundservice av något slag utan någon lösning. Om jag förstår dig rätt ?

Vad har du för abonnemang & vad står det på mitt3 att det är förbrukat ?

Vad är det för saker 3 har tipsat om ?  Byte av SIM-Kort eller till E-sim ?  Omstart av telefonen ? Uppdatering av mjukvaran för telefonen , samt appar ifall det rör en Android telefon ? Om man nu har möjlighet till något annat nätverk att göra just den proceduren.

Om det gäller Surf enbart i Sverige så rör det inte Roaming iaf.

/F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies