Vi får inte till det med täckningen. Dataroaming är påslagen o automatiskt nät, varför fungerar det inte?
Sida 1 / 1
Hej!
Det finns flera saker som kan orsaka att du inte får någon täckning i utlandet.
Har du testat att starta om din mobiltelefon? Om det inte hjälper, testa gärna att söka nät manuellt och där välja, exempelvis Telenor NO.
Fungerar det?
Det finns flera saker som kan orsaka att du inte får någon täckning i utlandet.
Har du testat att starta om din mobiltelefon? Om det inte hjälper, testa gärna att söka nät manuellt och där välja, exempelvis Telenor NO.
Fungerar det?
Halloj @Hedén ! Varmt välkommen till 3Community! :-)
Jag skulle först och främst som@Pettersson skriver starta om telefonen för att se om det hoppar igång.
En annan anledning kan vara att du har en spärr för roaming på ditt abonnemang som du aktiverat sedan tidigare. För att ta bort den behöver du kontakta kundservice. Du hittar kontaktuppgifter här.
Jag skulle först och främst som
En annan anledning kan vara att du har en spärr för roaming på ditt abonnemang som du aktiverat sedan tidigare. För att ta bort den behöver du kontakta kundservice. Du hittar kontaktuppgifter här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.