Besvarat

Spärrat abonnemang utomlands

  • 5 November 2018
  • 1 svar
  • 364 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej

Jag är utomlands och mitt abonnemang blev spärrat pga kostnadskontroll.
Jag kan varken ta emot eller ringa samtal/sms. Faktum är att jag inte har ngn täckning alls.

Jag försökte höja kostnadstaket och ta bort det men det hjälper inte...
Givetvis har jag försökt leta efter andra operatörer, båda auto/manuell men det står bara "ingen täckning". Startat om telefonen, på/av flygplansläge.

Hur får jag täckning utomlands? Är i en huvudstad i Asien...

Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
icon

Bäst svar av Tretin 12 November 2018, 17:05

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj @Kleiz!

Hur har det gått med kostnadskontrollen? Löste det sig så att det går att använda abonnemanget i Asien igen?

Om du fortfarande har problem med kostnadskontrollen rekommenderar jag att du tar kontakt med kundservice som nog kan hjälpa dig ordna det. Du kan chatta med kundservice här på Tres hemsida.

Svara