Besvarat
Surf i Ryssland
Hej, jag ska iväg till Ryssland under fotbolls-VM så jag undrar hur det ser ut med surf där? Kan man köpa till nån tjänst som gör att man kan surfa till ett rimligt pris?
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
Bäst svar av Erik
Hej igen! Jag har nu kollat med mina kollegor och kan faktiskt redan nu ge dig lite förhandsinfo gällande din fundering.
Inför årets VM kommer vi att sänka listpriset för samtal och sms i Ryssland och några andra länder som inte ingår i EU/EES. Prislista
Samtidigt släpper vi även ny Surfpass som ger dig möjlighet att surfa i nedan länder till en lägre, fast kostnad.
3Surfpass 0,5 GB - 99 kr (SMS-kod 500)
3Surfpass 1GB - 199 kr (SMS-kod 1000)
3Surfpass 5 GB - 299 kr (SMS-kod 5000)
Albanien, Andorra (ingår ej i Surfpass), Vitryssland, Bosnien & Hercegovina, Färöarna, Grönland, Makedonien, Moldavien, Monaco, Montenegro, Ryssland, Serbien, Schweiz, Turkiet (inkl Norra Cypern) och Ukraina.
3Surfpass kan enkelt beställas via Mitt3 eller genom ett SMS med vald kod till nummer 2527.
Visa originalInför årets VM kommer vi att sänka listpriset för samtal och sms i Ryssland och några andra länder som inte ingår i EU/EES. Prislista
Samtidigt släpper vi även ny Surfpass som ger dig möjlighet att surfa i nedan länder till en lägre, fast kostnad.
3Surfpass 0,5 GB - 99 kr (SMS-kod 500)
3Surfpass 1GB - 199 kr (SMS-kod 1000)
3Surfpass 5 GB - 299 kr (SMS-kod 5000)
Albanien, Andorra (ingår ej i Surfpass), Vitryssland, Bosnien & Hercegovina, Färöarna, Grönland, Makedonien, Moldavien, Monaco, Montenegro, Ryssland, Serbien, Schweiz, Turkiet (inkl Norra Cypern) och Ukraina.
3Surfpass kan enkelt beställas via Mitt3 eller genom ett SMS med vald kod till nummer 2527.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.