Der här är 5:e gången jag är i kontakt med er ang det här.
När jag landade fick jag sms om att jag hade 3världen. Bra, men en min senare fick jag veta att min surf var slut. Enl min app så har jag nu använt drygt 900 MB ändå så kan jag inte surfa. Vad är fel???
Jag kan inte heller öppna MMS
XXXXXX-XXXX
XXXX-XXXXXX
3 abonnemang
e-faktura
ssenaste fakturabelopp 798 kr
Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej, vad har du för surfmängd i grunden?
Samt vilket land är du i när detta händer?
Samt vilket land är du i när detta händer?
Halloj @Berta och varmt välkommen till 3Community!
Hur gick det med detta?
Återkom gärna och berätta lite mer!
Hur gick det med detta?
Återkom gärna och berätta lite mer!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.