Skip to main content
Svar

surfa i turkiet

• July 21, 2019
  • 2 svar
  • 1521 visningar

Hej. Jag ska åka till Turkiet om några dagar. Så min fråga är hur surfar jag i Turkiet? Är det extra kostnader ? Kan man köpa till ngt så man kan surfar fritt? Mvh Linn

Bäst svar av Emanuel

God dag @Cherryyblozzom

Om du har tjänsten 3Världen på ditt abonnemang ringer/sms:ar och surfa du samma villkor som i Sverige. Om du inte har tjänsten 3Världen kan du kika på våra utlandstjänster här.

Trevlig resa!

2 svar

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • Svar
  • July 22, 2019
God dag @Cherryyblozzom

Om du har tjänsten 3Världen på ditt abonnemang ringer/sms:ar och surfa du samma villkor som i Sverige. Om du inte har tjänsten 3Världen kan du kika på våra utlandstjänster här.

Trevlig resa!

• Nykomling
  • August 13, 2025

Ämne: Besvikelse över att internet inte var gratis i Turkiet

Hej,

Jag vill framföra min besvikelse över att mitt internet inte var fritt när jag befann mig i Turkiet. När jag tecknade mitt abonnemang fick jag uppfattningen att internet skulle vara inkluderat inom mitt avtal även under resor, men när jag var där fick jag veta att det inte gällde Turkiet.

Detta har orsakat mig både extra kostnader och besvär under min vistelse. Jag tycker att detta borde framgå tydligare vid tecknandet av abonnemanget, så att kunder inte får fel förväntningar.

Jag uppskattar om ni kan förklara varför mitt internet inte var fritt i Turkiet och om det finns någon möjlighet till kompensation.

Vänliga hälsningar,

Ditt kundnummer /