Jag har 3världen. Först kommer jag befinna mig 3 dagar i Thailand sedan vidare till Filippinerna där 3världen inte ingår. Därav stänger jag av mitt sim kort 1 månad. Kommer sedan befinna mig i Thailand 14 dagar efter 1 månad av att jag stängt av mitt simkort. Kommer de resterande 30 dagarna vara kvar eller är de förbrukade?
De kommer att vara förbrukade. 3Världen gäller i 30 dagar räknat från första dagen du befinner dig utomlands. För att få 30 nya dagar måste du först komma tillbaka till Sverige.
Jag har 3världen. Först kommer jag befinna mig 3 dagar i Thailand sedan vidare till Filippinerna där 3världen inte ingår. Därav stänger jag av mitt sim kort 1 månad. Kommer sedan befinna mig i Thailand 14 dagar efter 1 månad av att jag stängt av mitt simkort. Kommer de resterande 30 dagarna vara kvar eller är de förbrukade?
Precis som
Tack för det! Jag har stängt av romingen men fick ändå ett sms när jag mellanlandade i Indien att jag har börjat surfa i Indien. Så då antar jag att jag ändå påbörjat mina 30 dagar?
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.