På mitt tre har jag alltid kunnat Dela data mellan våra abonnemang genom att bocka i eller bocka av. Kontaktade kundservice får några veckor sedan och hon skulle höra av sig. Jag har inte hört ett ljud. Varför kan jag inte göra detta på Mitt 3 längre, eller är det fel på sidan???
Sida 1 / 1
Hejsan @Cayenne ,
välkommen till forumet! :-)
Vitt jag vet har vi inte haft en sådan funktion i Mitt3. Vi har två tjänster för att dela eller skicka surf emellan abonnemang:
välkommen till forumet! :-)
Vitt jag vet har vi inte haft en sådan funktion i Mitt3. Vi har två tjänster för att dela eller skicka surf emellan abonnemang:
3Dela data.
Detta är en tjänst som gör det möjligt att dela surfen mellan ett eller flera abonnemang under samma kundnummer. Tjänsten kostar 49 kronor i månaden och kan läggas till i kontakt med kundservice. Jag gissar på att det är denna tjänst som du menar.3Skicka surf.
En gratis app där du kan skicka surf till andra mobilabonnemang inom Tre. Det går endast skicka och ta emot surf emellan mobilabonnemang, det fungerar inte för bredbandsabonnemang. Appen går att ladda ned från App Store och Google Play.välkommen till forumet! :-)
Vitt jag vet har vi inte haft en sådan funktion i Mitt3. Vi har två tjänster för att dela eller skicka surf emellan abonnemang:
3Dela data.
Detta är en tjänst som gör det möjligt att dela surfen mellan ett eller flera abonnemang under samma kundnummer. Tjänsten kostar 49 kronor i månaden och kan läggas till i kontakt med kundservice. Jag gissar på att det är denna tjänst som du menar.3Skicka surf.
En gratis app där du kan skicka surf till andra mobilabonnemang inom Tre. Det går endast skicka och ta emot surf emellan mobilabonnemang, det fungerar inte för bredbandsabonnemang. Appen går att ladda ned från App Store och Google Play.
Jo det har ni visst haft. Blev inte informerad utan helt plötsligt så fanns det bara inte
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.