Skip to main content
Skillad
January 1, 2020
Besvarat

3Svar inställningar

• January 1, 2020
  • 5 svar
  • 694 visningar

Kan man koppla in tresvar själv från mobilen?

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Nils

Hej @ny abonnent 

Alla inställningar och ändringar du kan göra gällande 3Svar hittar du information om här.

Här finns mer utförlig guide för Mitt3

5 svar

Nils
    Moderator
    NilsModeratorSvar
    Moderator
    January 3, 2020

Hej @ny abonnent 

Alla inställningar och ändringar du kan göra gällande 3Svar hittar du information om här.

Här finns mer utförlig guide för Mitt3

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    ny abonnentTrådskapare
    Skillad
    January 3, 2020

Man antagligen inte starta och stänga av svararen härifrån?

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    January 8, 2020

Det går att stänga av och sedan sätta igång den direkt via Mitt3 :wink:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    ny abonnentTrådskapare
    Skillad
    January 8, 2020

Det verkar inte stämma, har inte sett nån info om det..

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    January 8, 2020

Via mitt3 kan du stänga av 3Svar för utlandsvistelser, och sedan aktivera det igen där. Det gör du genom att går in på “Abonnemangshantering” > “Detaljer”. Se nedan :slight_smile:

Mitt3%20utland.png

Önskar du att stänga av ditt 3Svar helt och hållet, behöver du kontakta vår kundservice. Här har du våra kontaktvägar :rainbow: