Besvarat

Adressändring


Blir så irriterad att jag inte själv kan gå in och ändra till min nya adress?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Erik 18 december 2018, 19:22

Lovisa46 skrev:

Blir så irriterad att jag inte själv kan gå in och ändra till min nya adress?



Som @Chipsgeneralen skriver så går alla försändelser till folkbokföringsadressen. Du kan däremot alltid byta adressen som fakturan ska gå till via Mitt3. Gör så här:

  1. Logga in på Mitt3 via webben
  2. Klicka på fliken Faktura
  3. Klicka på fliken Fakturainställningar
  4. Klicka på Redigera under rubriken "Fakturaadress"
  5. Ange din nya adress och bekräfta genom att klicka på Spara ändringar
Nu kommer din nästa faktura landa på den nya adressen. ☺

Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej, som jag uppfattat det så går adressen ändå på folkbokföringen. För min adress är fel på sidan men kag får mina beställningar till dörren på min nya adress.
Men förstår irritation över det!
Användarnivå 6
Emblem +6
Lovisa46 skrev:

Blir så irriterad att jag inte själv kan gå in och ändra till min nya adress?



Som @Chipsgeneralen skriver så går alla försändelser till folkbokföringsadressen. Du kan däremot alltid byta adressen som fakturan ska gå till via Mitt3. Gör så här:

  1. Logga in på Mitt3 via webben
  2. Klicka på fliken Faktura
  3. Klicka på fliken Fakturainställningar
  4. Klicka på Redigera under rubriken "Fakturaadress"
  5. Ange din nya adress och bekräfta genom att klicka på Spara ändringar
Nu kommer din nästa faktura landa på den nya adressen. ☺

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings