Skip to main content
Nykomling
April 29, 2019
Besvarat

Avsluta Deezer Premium+

• April 29, 2019
  • 3 svar
  • 704 visningar
Hur säger jag upp mitt deezer-abonnemang? När jag går in på deezer står det att jag ska kontakta 3, men hittar ingenting om det?
Bäst svar av Tretin
Hejsan @kleva_68!

Om du går in i Mitt3 > Abonnemang > Välj abonnemanget du har Deezer Premium+ i > Skrolla ned till Hantera mina tjänster > Klicka på Avbeställ Deezer Premium+.

Observera att du måste vara inloggad med mobilt bankID eller registrerar mejladress.

3 svar

TretinPensionerad ModeratorSvar
Pensionerad Moderator
May 6, 2019
Hejsan @kleva_68!

Om du går in i Mitt3 > Abonnemang > Välj abonnemanget du har Deezer Premium+ i > Skrolla ned till Hantera mina tjänster > Klicka på Avbeställ Deezer Premium+.

Observera att du måste vara inloggad med mobilt bankID eller registrerar mejladress.
Registrerad användare
November 3, 2019

Hej,

Sitter med motsvarande uppgift framför mig. Dvs avsluta Deezer Familj abonnemang.

Deezer hänvisar till Tre men under Mitt3 > Abonnemang finns inget Deezer.

Hur gör jag?  

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
November 4, 2019

Hej,

Sitter med motsvarande uppgift framför mig. Dvs avsluta Deezer Familj abonnemang.

Deezer hänvisar till Tre men under Mitt3 > Abonnemang finns inget Deezer.

Hur gör jag?  

Halloj @lastefan! Välkommen till forumet :slight_smile:

Ifall du inte hittar Deezer enligt stegen ovan så kan du få hjälp att avsluta tjänsten via kundservice. 

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.