Besvarat

Data kvar, men fungerar inte

  • 11 augusti 2018
  • 1 svar
  • 50 visningar

Hej! Jag har 15MB data på mitt vanliga abonnemang som jag gjort slut på. Jag har även ett extra abonnemang på 40 MB. Nu står det att jag måste köpa mer data trots att jag har kvar av de 40MB. Hur gör jag för att använda mig av de extra 40MB som inte är slut. Jag ska ju inte behöva köpa ny data när jag redan betalar för extra data.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Nils 13 augusti 2018, 09:39

Hej Elin B och varmt välkommen till 3Community! :-)

Är det så att du ska ha en delad data mellan abonnemang så att du har en total pott på 55 GB? Då kan det nämligen vara så att denna funktion inte har blivit aktiverad. Ta kontakt med vår kundservice direkt så kan dom aktivera det åt dig! :-)

Du hittar kontaktuppgifter här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej Elin B och varmt välkommen till 3Community! :-)

Är det så att du ska ha en delad data mellan abonnemang så att du har en total pott på 55 GB? Då kan det nämligen vara så att denna funktion inte har blivit aktiverad. Ta kontakt med vår kundservice direkt så kan dom aktivera det åt dig! :-)

Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara