Besvarat

Dela data fungerar ej med 3Liten

  • 2 April 2019
  • 3 svar
  • 322 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar
Hej Tre

varför är Delad data ej möjlig med nya tilldelad Abonemang pga Tre ändrat automatiskt min gamla abonnemangsform (bluff)
Nya abonemang 3Liten 5G
det finns ingenstans i era hemsidan när man läser om delad data att den inte skall fungera med bara vissa abonemang.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Erik 3 April 2019, 10:26

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej @SPQ.

Det låter som att du hade äldre abonnemangsform innan och flyttades till 3Liten 5GB. Du ska absolut kunna fortsätta dela data även med denna tariff, dessvärre finns det just nu en teknisk utmaning som gör det att det inte fungerar i skrivande stund. Vi jobbar på att åtgärda felet men har ännu inget datum på när det blir klart. Under tiden går det utmärkt att skicka surf mellan abonnemangen.

Ett annat alternativ är att byta till en annan abonnemangsform med hjälp av kundservice. De olika abonnemangen finner du här.
Dessvärre så har ni gjort att det inte går att skicka surf från mobilt bredband så det är ingen lösning.
att bytta på egen bekostnad och betala 199kr istället för 99kr är inte heller en super lösning då ni gör om abonnemangsformer för era kunder för att de skall få det bättre vilket i detta fall inte är.
måste finnas ett annat sätt att komma till rätta med era tekniska utmaningar. Ni behöver inte utmana era kunder istället.
Trogen kund.
Användarnivå 7
Emblem +10
Dessvärre så har ni gjort att det inte går att skicka surf från mobilt bredband så det är ingen lösning.
att bytta på egen bekostnad och betala 199kr istället för 99kr är inte heller en super lösning då ni gör om abonnemangsformer för era kunder för att de skall få det bättre vilket i detta fall inte är.
måste finnas ett annat sätt att komma till rätta med era tekniska utmaningar. Ni behöver inte utmana era kunder istället.
Trogen kund.


Är helt med på vad du menar och givetvis ska vi inte göra det svårare, utan tvärt om. Jag lyfte frågan med min kollega som ansvarar för produkten och man jobbar på att åtgärda felet kring dela data på just dessa prisplaner. Som sagt vet vi tyvärr inte hur snabbt det kan åtgärdas men hoppas på att det blir inom snar framtid.

Hemskt ledsen för att vi har trasslat till det!

Svara