Besvarat

Felaktigt köp av 3Extra Surf

  • 24 September 2018
  • 5 svar
  • 194 visningar

Hej
gjorde ett fel nyss, beställt o köpt extra surf på en mobil men det ska bara vara på min iPad. Kan ni justera o ta bort på mobil.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Tristan 24 September 2018, 08:35

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Mikaela!

3Community är ett forum för användare, dvs kunder hos 3, och det innebär att de flesta som finns här inte kan göra ändringar åt andra kunder.

För att få hjälp med specifika kundrelaterade frågor måste du ta kontakt med Kundservice via mail, chatt eller telefon.

Jag tror dock inte att det finna någon möjlighet att dra tillbaka eller flytta köpt extra surfmängd men det kan tänkas att personalen på Kundtjänst är på bra humör måndagsmorgon till trots och bjuder på lite surf till din iPad. Det skadar aldrig att ringa in och vara lite extra trevlig. : )

Jag vill sänka min surfmängd på telefon och ipad

Från 15 till typ 3 gb

Från 15 till typ 3 gb

 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Larber01 

Beroende på vad du har för abonnemang och möjliga bindningstider . Så skulle jag säga att det är bäst och snacka med kundservice på telefon , så kan dom se över vad som gäller för ditt avtal och vad som kan göras för dina önskemål . 
 

Här har du deras kontaktuppgifter : 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F 

Svara