Skip to main content
Svar

Felaktigt köp av 3Extra Surf

  • September 24, 2018
  • 5 svar
  • 240 visningar

Hej
gjorde ett fel nyss, beställt o köpt extra surf på en mobil men det ska bara vara på min iPad. Kan ni justera o ta bort på mobil.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar

Bäst svar av Tristan

Hej Mikaela!

3Community är ett forum för användare, dvs kunder hos 3, och det innebär att de flesta som finns här inte kan göra ändringar åt andra kunder.

För att få hjälp med specifika kundrelaterade frågor måste du ta kontakt med Kundservice via mail, chatt eller telefon.

Jag tror dock inte att det finna någon möjlighet att dra tillbaka eller flytta köpt extra surfmängd men det kan tänkas att personalen på Kundtjänst är på bra humör måndagsmorgon till trots och bjuder på lite surf till din iPad. Det skadar aldrig att ringa in och vara lite extra trevlig. : )

5 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 24, 2018
Hej Mikaela!

3Community är ett forum för användare, dvs kunder hos 3, och det innebär att de flesta som finns här inte kan göra ändringar åt andra kunder.

För att få hjälp med specifika kundrelaterade frågor måste du ta kontakt med Kundservice via mail, chatt eller telefon.

Jag tror dock inte att det finna någon möjlighet att dra tillbaka eller flytta köpt extra surfmängd men det kan tänkas att personalen på Kundtjänst är på bra humör måndagsmorgon till trots och bjuder på lite surf till din iPad. Det skadar aldrig att ringa in och vara lite extra trevlig. : )

  • Rookie
  • January 24, 2023

Jag vill sänka min surfmängd på telefon och ipad


  • Rookie
  • January 24, 2023

Från 15 till typ 3 gb


  • Rookie
  • January 24, 2023

Från 15 till typ 3 gb

 


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • January 25, 2023

Hejsan 👋🏻 , @Larber01 

Beroende på vad du har för abonnemang och möjliga bindningstider . Så skulle jag säga att det är bäst och snacka med kundservice på telefon , så kan dom se över vad som gäller för ditt avtal och vad som kan göras för dina önskemål . 
 

Här har du deras kontaktuppgifter : 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F