Besvarat

Gäller min försäkring

  • 21 oktober 2018
  • 1 svar
  • 54 visningar

Hej, idag tog mitt abonemang slut, men jag betalar fortfarande fulllpris för denna månaden. Gäller min försäkring fortfarande. Jag vill även förlänga mitt abonemang men det tog slut idag, kan jag göra det?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Pettersson 21 oktober 2018, 10:02

Hej!

Du kan absolut förlänga ditt abonnemang idag om du så önskar, det är bara du går förbi en 3Butik, ringer till 3Kundservice eller gör det själv på 3s hemsida.

Om du har haft en försäkring och inte har avslutat den så gäller den i 60 månader från det att du skaffade den. 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej!

Du kan absolut förlänga ditt abonnemang idag om du så önskar, det är bara du går förbi en 3Butik, ringer till 3Kundservice eller gör det själv på 3s hemsida.

Om du har haft en försäkring och inte har avslutat den så gäller den i 60 månader från det att du skaffade den. 🙂

Svara