Besvarat

Glömt lösenord till Mitt3

  • 22 september 2018
  • 1 svar
  • 206 visningar

Hej mitt namn är Lena personnummer XX XX:XX XXXX och jag har bett att få en kod. För att min dotter inte ska kunna beställa. Jag har nog glömt koden och vill ändra den tack på förhand med vänlig hälsning Lena

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Tristan 22 september 2018, 11:51

Hej Lena!

För det första är detta ett öppet forum och inte en del av 3:s Kundservice vilket gör att det inte är lämpligt att lämna ut personuppgifter här.

Tänker du på en kod till Mitt3 eller är det istället en kod som du har fått uppge vid kontakt med Kundservice?

Om det är en kod till Mitt3 kan du alltid använda "Glömt lösenordsfunktionen".

Gäller det istället en personlig kod som du har använt vid kontakt med Kundservice behöver du ta kontakt med Kundservice och verifierar dig på det vis som personalen efterfrågar alternativt genom att besöka en 3-butik för att legitimera dig.
Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Lena!

För det första är detta ett öppet forum och inte en del av 3:s Kundservice vilket gör att det inte är lämpligt att lämna ut personuppgifter här.

Tänker du på en kod till Mitt3 eller är det istället en kod som du har fått uppge vid kontakt med Kundservice?

Om det är en kod till Mitt3 kan du alltid använda "Glömt lösenordsfunktionen".

Gäller det istället en personlig kod som du har använt vid kontakt med Kundservice behöver du ta kontakt med Kundservice och verifierar dig på det vis som personalen efterfrågar alternativt genom att besöka en 3-butik för att legitimera dig.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings