Besvarat

Hitta kundnummer på Mitt3

  • 24 March 2019
  • 6 svar
  • 11631 visningar

Jag undrar var jag hittar mitt kundnummer på mitt3? Jag blev kund idag, kanske måste jag få en faktura innan jag kan se mitt kundnummer på mitt3?
icon

Bäst svar av Nils 25 March 2019, 12:23

Visa original

6 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @HåkanA och varmt välkommen till forumet! ☺️

Du behöver inte få en faktura innan.

Om du loggar in på Mitt3 via en dator väljer fliken "Abonnemang" och sedan aktuellt abonnemang så kan du där se kontonummer som är ditt kundnummer. 🙂

Hej

Jag ser inget kontonummer där. Se bifogad skärmdump.

 

// Redigerat // - Ämnets innehåll har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej

Jag ser inget kontonummer där. Se bifogad skärmdump.

 

Hej , Ser du inte ditt kund nummer direkt när du loggar in → väljer “inställningar “ så står det kund-/kontonummer precis under rubriken “ Fakturainställningarr “ . För övrigt , va rädd om dina uppgifter :) 

@JanneAnte 
Mvh F

Hur svårt ska det behöva vara att finna sitt kundnummer? Jag har ingen fucking dator, men loggar in med bank id? Är det en Säpo spärr eller varför kan man inte tydligt finna sitt kundnummer under uppgifterna i sitt abonnemang!?

vänligen skicka mig mig kundnummer!

Vill ha mitt kundnummer! Har ingen dator! Hallå i helvetet varför hemlighetsfulles ni mitt kundnummer? Monent22 försökt få till stånd frakturs flera månader med otaliga samtal. Ni blivit ombedda skicka blankett (2022 behöver man blankett🙈 )

Jag har ingen dator! Ni säljer mobilabonnemang och jag kan inte använda mobilen för att se mitt kundnummer?!

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej , @Gimmick1122  Man har inget behov av dator utan det finns många sätt att få fram denna information på andra vägar . 

Har du BankID som funkar ? Så fall om du har ”Mitt3” appen eller loggar in på hemsidan med dina uppgifter . 
 

Ditt kundnummer / kontonummer är inte så hemligt för dig när du väl loggat in , utan det ska finnas under inställningar samt på dina fakturor . 
 

Vet inte om du menar att det är moment 22 , att du får pappersfakturor med avgift , men det är inte företaget som behöver göra ett aktivt val utan det är kunden . Och om man vill ha autogiro eller e-faktura . Så ansöker man det lätt via sin bank eller hos 3 , så besparad man sina kostnader för pappersfakturor . Som är ju trevligt med lägre kostnader ! 
 

hoppas du finner ditt kontonummer . Annars finns kundservice ett samtal / chatt bort ,  som kan hjälpa dig få fram det åt dig . Så att använda mobilen är nog inget problem för dig :) 

 

Med vänlig hälsning, F

Svara