Jag har en morfar som har skaffat 3 igår, han kom inte ihåg sin egna e-mail, så vi skrev in min. Nu har vi hittat hans egna e-mail sä vi försökte byta mail via mitt3 appen. Vilket inte funkar då han inte har mobilt bank-id. Hur kan man lösa det?
Tack för svar! // Sebastian
Bäst svar av Younes M
Hejsan @bassemann87, Välkommen till 3Community 😀
Detta ska självklart gå att ordna, då din far inte har tillgång till Bankid skulle det behövas att man kontaktar Tres kundservice här. Då kommer de kunna manuellt ändra e-post adressen.
Bra att ha i åtanke att din far kommer då behöva kontakta tre på egen hand eller att ni kontaktar Tre tillsammans via telefon eller chatt 😀.
Detta ska självklart gå att ordna, då din far inte har tillgång till Bankid skulle det behövas att man kontaktar Tres kundservice här. Då kommer de kunna manuellt ändra e-post adressen.
Bra att ha i åtanke att din far kommer då behöva kontakta tre på egen hand eller att ni kontaktar Tre tillsammans via telefon eller chatt 😀.
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!