Besvarat

Hur fungerar 3Säkerhet?

  • 1 January 2020
  • 3 svar
  • 420 visningar

Användarnivå 1

Hej jag undrar om tre säkerhetstjänsten, hur funkar det?

Märker man nån skillnad? Blir det några ändringar i telefon?

Jag brukar ha problem med inställningarna som ändrar sig själv, och konstiga appar med löjliga namn, flera likadana, förstår inte varför, sammanlagt 300-400 systemappar…

(Samsung s9)


// Redigerat // - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Nils 3 January 2020, 09:12

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +36

Hejsan @ny abonnent !

Du kan läsa om 3Säkerhet och hur det fungerar här.

Något att tänka på är att operativsystemet har en hel del appar som jobbar i bakgrunden för att allt ska fungera som vanligt för dig.

Användarnivå 1

Nåt som var konstigt när jag hade tre-säkerhet aktiverad så fanns det två appar på skärmen en för inställningar och en för och surfa privat, men när man letade efter båda i inställningar-appar då hittar jag bara den ena? Hur vet jag att båda är borta nu? När jag sagt upp tjänsten...

Användarnivå 7
Emblem +36

Nåt som var konstigt när jag hade tre-säkerhet aktiverad så fanns det två appar på skärmen en för inställningar och en för och surfa privat, men när man letade efter båda i inställningar-appar då hittar jag bara den ena? Hur vet jag att båda är borta nu? När jag sagt upp tjänsten...

 

Jag förstår! Du kan kontrollera ifall tjänsten är kvar genom att logga in på Mitt3 med bankID och sedan klicka in på fliken “abonnemang”. Du kan då trycka på dina nummer och se ifall 3Säkerhet är aktiv på något utav dom :sunglasses:

Svara