Skip to main content

Varför ser jag inte alla mina nummer i appen ? 

 

nRedigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Hej,

 

för att se alla dina nummer måste du logga in som administratör eller med Mobilt BankID. Det enklaste borde vara att logga in med Mobilt BankID. Testa därför att logga ut från appen och sedan in igen - men välj då Mobilt BankID istället för att logga in med ditt nummer.


Önskar det vore så men nej det funkade inte 


Önskar det vore så men nej det funkade inte 

Hejsan! Välkommen till forumet :rainbow:  Beklagar att det varit struligt för dig att komma igång, men hoppas att det kan ändras framöver!

 

Tråkigt att det inte riktigt fungerar på Mitt3 som det ska. Precis som@Pettersson skrev så är det endast administratörskonton som kan se alla nummer. Du behöver då vara inloggad med BankID eller ifall du loggar in/ skapar nytt konto med din mailadress.

Testa att logga in med något av ovan via en annan enhet? :grin:


Lämna en kommentar