Besvarat

Kan jag reklamera?

  • 10 December 2019
  • 1 svar
  • 253 visningar

Min iPhone 8 har precis gått sönder. Så jag gick in på Mitt3 för att kolla vad jag har för försäkring. Men då såg jag att det stod att jag hade en 256gb iPhone 8 men jag har bara 64gb. Köptet telefonen för 1,5 år sen.

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar

icon

Bäst svar av Pettersson 11 December 2019, 12:15

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

om du köpt telefonen från 3 och har tecknat försäkringen i samband med det, samt sett till att uppdatera uppgifterna om du hade en försäkring på tidigare telefon så ska det inte vara några problem. Telefonmodellen som visas identifieras av systemet och ibland stämmer den inte helt.

 

Här finner du info om hur du gör en skadeanmälan för just den försäkring du har. 

Svara