Skip to main content
Hej.



Jag har ett abonnemang hos er där jag ska ha obegränsad surf. Idag fick jag följande meddelande ”Hej! Din rörliga månadskostnad har nu passerat din kostnadsgräns. Din mobil kan därför inte användas för utgående trafik. Du kan ändra gränsen på Mitt3. Mvh 3” och med detta slutade även min surf fungera. Vad är det som händer?



/Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej,



du har en kostnadskontroll aktiv på ditt abonnemang och idag skedde då en debitering som har gjort att den nådde taket. När kostnadsgränsen nås, spärras abonnemanget för utgående trafik - inklusive surf och andra saker som ingår.



Du kan själv stänga av eller ändra beloppet på kostnadskontrollen via Mitt3 eller genom att ringa till kundtjänst.

Lämna en kommentar