Skip to main content
Besvarat

Logga in på Mitt3 på telefonen

• 29 april 2018
  • 3 svar
  • 103631 visningar

Jag har 2 abbonemang åt mina 2 söner och kan logga in i Mitt3 på min telefon för att bevaka deras användning, surf osv. Men hur gör dom på sina telefoner? Hur kan dom l,ogga in och se deras individuella användning utan att använda mina inloggningsuppgifter?

Bäst svar av Erik

Hej @younso!

Följ denna länk för att logga in på Mitt3.

Då dina söner inte står på abonnemangen, så räcker det för dem att logga in med sina mobilnummer. Ett SMS med inloggningskod skickas till det angivna numret, när de har loggat in kan de följa sitt användande och göra vissa ändringar på abonnemanget.

Hoppas att du har fått svar på din fråga! ☺️

[Redigerat] Jag flyttar din fråga till "Våra tjänster och appar" så att fler kan hitta svaret om man har en liknande fundering.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 30 april 2018

Hej @younso!

Följ denna länk för att logga in på Mitt3.

Då dina söner inte står på abonnemangen, så räcker det för dem att logga in med sina mobilnummer. Ett SMS med inloggningskod skickas till det angivna numret, när de har loggat in kan de följa sitt användande och göra vissa ändringar på abonnemanget.

Hoppas att du har fått svar på din fråga! ☺️

[Redigerat] Jag flyttar din fråga till "Våra tjänster och appar" så att fler kan hitta svaret om man har en liknande fundering.

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 27 december 2024

Behöver PUK kod

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+35
Märtis skrev:

Behöver PUK kod

@Märtis PUK-koden finner du på Mitt3. Logga in med BankID via appen eller 3 hemsida! 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies