Besvarat

Mitt tre appen öppnar ej på S21+

  • 6 February 2023
  • 1 svar
  • 165 visningar

Sedan 2 veckor tillbaka kraschar Mitt Tre appen när jag försöker öppna den. Har av-installerat och om-installerar flera gånger. Har Galaxy S21+

icon

Bäst svar av frodrik91 7 February 2023, 01:50

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @pyoung 

Vad jag har fått fram & konstaterat . Så verkar det som det varit problem från December 2022 för en del , medans det löst sig för vissa . Beroende på modell , operativsystem version med mera .

Men det är alltid bra att skicka in information om att det inte funkar , då folk har olika märken,modeller,versioner av mjukvara som appen ska kunna funka brett till.

Och det kan man göra på olika sätt . Skicka in synpunkter med märke/modell/version till kundservice på mail eller chatt. Eller skriva i google play butiken för appen . Så får rätt avdelning till sig problematiken , och förhoppningvis släpper dom en lösning .

Så det är bra att hålla sig uppdaterad både för appar . Men även för operativsystemet. Så om det finns något nytt av det att hämta , så är det att rekommendera.

https://play.google.com/store/apps/details?id=se.tre.smart&hl=sv&gl=US

 

Så för stunden , skulle jag nog säga att det är bäst att använda sig av Mitt3 i webbläsaren .

 

/F

Svara