Besvarat
Mitt3 app
Tyvärr för Google Translate.
Hej från Tyskland. Snälla hjälp mig.
Med mitt nummer 07100003xxxxxx och mitt lösenord kan jag logga in på tre.se.
Jag är tillbaka i Sverige nästa vecka.
Jag vill återfylla förbetald kredit med app Mitt3.
Men med appen kan jag inte logga in med nummer och lösenord. Vad ska jag göra? Tack
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hej från Tyskland. Snälla hjälp mig.
Med mitt nummer 07100003xxxxxx och mitt lösenord kan jag logga in på tre.se.
Jag är tillbaka i Sverige nästa vecka.
Jag vill återfylla förbetald kredit med app Mitt3.
Men med appen kan jag inte logga in med nummer och lösenord. Vad ska jag göra? Tack
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Bäst svar av Johnny
Då förstår jag! Om du inte kommer in på Mitt3 via din mobil så kan det vara så att appen behöver uppdateras till senaste versionen. Du kan annars alltid logga in på Mitt3 via en webbläsare och gå till fliken 3Kontant för att fylla på ditt kontantkort.
Du har även möjlighet att fylla på kontantkortet direkt via vår hemsida med betalkort eller Swish. Du knappar in ditt kontantkortsnummer och klickar på knappen fortsätt, sedan kommer du få upp alla påfyllningsalternativ som finns för dig. 🙂
Visa originalDu har även möjlighet att fylla på kontantkortet direkt via vår hemsida med betalkort eller Swish. Du knappar in ditt kontantkortsnummer och klickar på knappen fortsätt, sedan kommer du få upp alla påfyllningsalternativ som finns för dig. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.