Besvarat

Musikstream

  • 20 November 2018
  • 3 svar
  • 212 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
På min faktura tipsar ni om att ge samtycke till musikstreaming och jag försöker göra det till min egen och dotterns mobil. Tyvärr funkar det inte att identifiera oss trots att wifi är avstängt i första alternativet, ej heller funkar det att skicka SMS? Således försöker jag genom att logga in på mitt3 men på sidan där jag hanterar mina abonnemang hittar jag inget om hur jag ska göra. Snälla hjälp mig.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Pettersson 20 November 2018, 09:02

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, det jag hittar med lite snabbt sök från mobilen (någon bättre person kommer säkert hitta ett smidigare sätt) men jag hittade Detta, där kan du lämna samtycke för 3musik-streaming. Vilket som jag förstått det, är det du vill göra.
Återkom gärna om det är något med jag kanske kan hjälpa till med!
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

du kan också gå in direkt på http://im.tre.se/se/samtycke och lämna samtycke där. Se till att WiFi är avstängt och att du inte har någon aktiv VPN eller liknande. Använd gärna mobilens förvalda webbläsare, exempelvis Safari för iPhone och Chrome för Android.
Tack för tipsen, tyvärr funkade inget av de sätten. Jag ringde kundtjänt tillslut och de hjälpte mig direkt. Slutet gott, allting gott!

Svara