Skip to main content
Svar

Musikstream

  • November 20, 2018
  • 3 svar
  • 221 visningar

På min faktura tipsar ni om att ge samtycke till musikstreaming och jag försöker göra det till min egen och dotterns mobil. Tyvärr funkar det inte att identifiera oss trots att wifi är avstängt i första alternativet, ej heller funkar det att skicka SMS? Således försöker jag genom att logga in på mitt3 men på sidan där jag hanterar mina abonnemang hittar jag inget om hur jag ska göra. Snälla hjälp mig.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar

Bäst svar av Pettersson

Hej,

du kan också gå in direkt på http://im.tre.se/se/samtycke och lämna samtycke där. Se till att WiFi är avstängt och att du inte har någon aktiv VPN eller liknande. Använd gärna mobilens förvalda webbläsare, exempelvis Safari för iPhone och Chrome för Android.

3 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
Hej, det jag hittar med lite snabbt sök från mobilen (någon bättre person kommer säkert hitta ett smidigare sätt) men jag hittade Detta, där kan du lämna samtycke för 3musik-streaming. Vilket som jag förstått det, är det du vill göra.
Återkom gärna om det är något med jag kanske kan hjälpa till med!

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • November 20, 2018
Hej,

du kan också gå in direkt på http://im.tre.se/se/samtycke och lämna samtycke där. Se till att WiFi är avstängt och att du inte har någon aktiv VPN eller liknande. Använd gärna mobilens förvalda webbläsare, exempelvis Safari för iPhone och Chrome för Android.

  • Trådskapare
  • Registrerad användare
  • November 20, 2018
Tack för tipsen, tyvärr funkade inget av de sätten. Jag ringde kundtjänt tillslut och de hjälpte mig direkt. Slutet gott, allting gott!