Besvarat

När kommer svar om skadeanmälan?

  • 7 April 2019
  • 1 svar
  • 225 visningar

Hej!

Jag skickade in en skadeanmälan för några veckor sedan då min telefon har blivit skadad. (Fick hjälp av en säljare i er butik) Jag har er försäkring o skulle få svar inom kort om det var godkänt eller ej men jag har inte hört något alls. Jag uppgav följande adress: CXXXXX.RXXXXXXX@ikea.com

Kan ni se om ärenden är godkänt och hur går jag tillväga nu?
Tack på förhand/ Caroline

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bäst svar av Tretin 8 April 2019, 13:29

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @carronningberg!

Varmt välkommen till forumet! :-)

Vilken försäkring är det du har, den vanliga eller Express? Tänker att om du inte hört något från försäkringsbolagen AON eller SquareTrade än att du kan skicka en liten fråga till dom hur det går.

Om du har vanliga 3Försäkringen så får du ett mejl från AON hur du ska gå vidare för att åtgärda din mobil, och om du har 3Försäkring Express så hör SquareTrade av sig.

AON når du på

Telefonnummer: 08 - 697 43 33
E-post: tre@aon.se
Öppettider: 08:30 - 17:00

SquareTrade når du på

Telefon: 08 - 525 009 68
Öppettider: 09:00 - 19:00

Du kan även kontrollera i din inkorg för mejl så att ditt svar från någon av ovan inte sorterats som skräppost.

Svara