Skip to main content
Hej!



Jag skickade in en skadeanmälan för några veckor sedan då min telefon har blivit skadad. (Fick hjälp av en säljare i er butik) Jag har er försäkring o skulle få svar inom kort om det var godkänt eller ej men jag har inte hört något alls. Jag uppgav följande adress: CXXXXX.RXXXXXXX@ikea.com



Kan ni se om ärenden är godkänt och hur går jag tillväga nu?

Tack på förhand/ Caroline



>Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hejsan @carronningberg!



Varmt välkommen till forumet! :-)



Vilken försäkring är det du har, den vanliga eller Express? Tänker att om du inte hört något från försäkringsbolagen AON eller SquareTrade än att du kan skicka en liten fråga till dom hur det går.



Om du har vanliga 3Försäkringen så får du ett mejl från AON hur du ska gå vidare för att åtgärda din mobil, och om du har 3Försäkring Express så hör SquareTrade av sig.



AON når du på



Telefonnummer: 08 - 697 43 33

E-post: tre@aon.se

Öppettider: 08:30 - 17:00



SquareTrade når du på



Telefon: 08 - 525 009 68

Öppettider: 09:00 - 19:00



Du kan även kontrollera i din inkorg för mejl så att ditt svar från någon av ovan inte sorterats som skräppost.

Lämna en kommentar