Besvarat

Noll surf

  • 25 October 2018
  • 1 svar
  • 182 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Lagt alla mina telefonpengar på att ringa supporten. Fick rådet att ladda kortet för att aktivera det. Gjorde så. 29:-. Har minst 6 gig surf kvar, men kan inget nyttja. Börjar bli smått tröttsamt, trots min tålmodiga sida. Vägrar betala mer nu. Spelar iof ingen roll för den funktionen når jag heller inte. Åka tre mil igen . . Nepp. Er tur nu. Bara aktivera min surf så e jag nöjd (med mina gig).

Ha de
icon

Bäst svar av Tristan 25 October 2018, 21:10

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Ken!

3Community är ett öppet forum för Tre:s kunder och inte en del av Kundservice så hur mycket jag än vill kan jag inte aktivera din surf.

Vad jag kan göra däremot är att ge dig ett "hemligt" knep på hur du kan ringa till Kundservice och få support utan att dina telefonpengar "äts" upp av att stå i kö.

Skicka mig ett privat meddelande genom att klicka på mitt nick så kommer jag att svara med en tydlig instruktion. : )


När det gäller ditt surfproblem behöver vi nog reda ut det hela en aning.

Gäller det ett nytt eller gammalt 3Bredband Kontantkort?

Om det är ett gammalt kort när gjorde du då senaste påfyllningen innan du köpte 1 dags surf för 29 kr?
Att det är viktigt att veta när du gjorde din senaste påfyllning beror på att alla påfyllningsalternativ har en specifik giltighetstid som styr över hur länge den surfmängd man har fyllt på med finns möjlig att nyttja.

Har man valt någon variant av 30 dagar surf så har man bara 30 dagar på sig att använda surfmängden. Detta oavsett om man har surf kvar efter de 30 dagarna.

Har du SIM-kortet i ett modem som sitter direkt i datorn eller i en sådan där WiFi-puck?
Får du något felmeddelande i antingen anslutningsprogram på datorn eller i den lilla skärmen på WiFi-pucken?

Avslutningsvis vill jag bara tipsa dig om du kan ladda ner och installera påfyllningsappen 3Fyll på i din mobil, om det är en smartphone, från såväl App Store som Google Play för enklare påfyllning.

Ha en trevlig kväll och glöm inte att skicka mig ett meddelande för att få knepet. : )

Svara