Besvarat

Om avslutning 3Försäkring Express

  • 11 November 2018
  • 2 svar
  • 233 visningar

Jag försöker avsluta 3Försäkring Express idag eftersom det är sista dagen man får göra det innan det löper vidare. Jag kan inte göra det genom mitt 3 eftersom jag ser bara det ena numret och jag har två mobiler i mitt abonnemang.
Aktiveringskod har jag inte så hur ska jag göra?



[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Pettersson 12 November 2018, 21:44

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Har du lyckats lösa detta?

Annars är det snabbaste sättet att kontakta kundtjänst. Här kan du chatta med dem, eller så kan du ringa till kundservice på 0735-300 400 🙂
Användarnivå 4
Emblem +9
Halloj där @AthinaK!

Hur har det gått med din försäkring?

Återkom gärna hur du har gjort och glöm inte att markera @Pettersson svar som "Bästa svar" om det hjälpte dig på traven. 🙂

Svara