Jag försöker avsluta 3Försäkring Express idag eftersom det är sista dagen man får göra det innan det löper vidare. Jag kan inte göra det genom mitt 3 eftersom jag ser bara det ena numret och jag har två mobiler i mitt abonnemang.
Aktiveringskod har jag inte så hur ska jag göra?
>Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Sida 1 / 1
Hej!
Har du lyckats lösa detta?
Annars är det snabbaste sättet att kontakta kundtjänst. Här kan du chatta med dem, eller så kan du ringa till kundservice på 0735-300 400 🙂
Har du lyckats lösa detta?
Annars är det snabbaste sättet att kontakta kundtjänst. Här kan du chatta med dem, eller så kan du ringa till kundservice på 0735-300 400 🙂
Halloj där @AthinaK!
Hur har det gått med din försäkring?
Återkom gärna hur du har gjort och glöm inte att markera @Pettersson svar som "Bästa svar" om det hjälpte dig på traven. 🙂
Hur har det gått med din försäkring?
Återkom gärna hur du har gjort och glöm inte att markera @Pettersson svar som "Bästa svar" om det hjälpte dig på traven. 🙂
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.