Besvarat

Se alla användare på Mitt3

  • 25 November 2019
  • 1 svar
  • 151 visningar

hej. Jag försöker aktivera mitt abonnemang. Vi är fyra st i familjen, men det är bara mitt nr. som syns. Jag har skrivit in kortnumret och startat om telefonen, men det funkar inte.

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

icon

Bäst svar av Pettersson 25 November 2019, 09:55

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

när du loggar in på Mitt3, loggar du in med ditt mobila bank id? När du skriver att du försöker aktivera ditt abonnemang, hur menar du då? Det ska inte behövas, utan det ska räcka med att du sätter in simkortet i telefonen och väntar en liten stund, så ska det hoppa igång.

 

Om en omstart inte hjälper, har du testat att stänga av din mobil och ta ur simkortet i ca 5 minuter för att sedan starta den igen?

Svara