Besvarat

Skicka surf - ser inte alla abonnemang i appen


Hej,

Jag kan inte längre se alla mina tre abonnemang i skickasurf-appen. Tidigare låg dem där och jag kunde välja vilket abonnemang jag skulle skicka ifrån, men nu finns bara ett. Det är jag och mina barn som vi skickar emellan.
Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Pettersson 18 november 2018, 16:17

Hej!

Om du testar att logga ut och sedan logga in igen, och säkerställer att du loggar in med din mailadress. Dyker alla abonnemang upp då?

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej!

Om du testar att logga ut och sedan logga in igen, och säkerställer att du loggar in med din mailadress. Dyker alla abonnemang upp då?
Användarnivå 1
Emblem
God morgon @JenUin fungerade @Pettersson lösning för dig?

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings