Besvarat

Skicka surf - ser inte alla abonnemang i appen

  • 17 November 2018
  • 2 svar
  • 135 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej,

Jag kan inte längre se alla mina tre abonnemang i skickasurf-appen. Tidigare låg dem där och jag kunde välja vilket abonnemang jag skulle skicka ifrån, men nu finns bara ett. Det är jag och mina barn som vi skickar emellan.
Mvh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bäst svar av Pettersson 18 November 2018, 16:17

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

Om du testar att logga ut och sedan logga in igen, och säkerställer att du loggar in med din mailadress. Dyker alla abonnemang upp då?
Användarnivå 5
Emblem +9
God morgon @JenUin fungerade @Pettersson lösning för dig?

Svara