Besvarat

Spärrat pga utlandssamtal

  • 24 maj 2019
  • 1 svar
  • 35 visningar

Abonnemanget har pga kostnadsspärr för utlandssamtal blivit spärrat. Kan jag som ägare av abonnemanget själv låsa upp det igen
. Kundtjänst är stängt nu

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
icon

Bästa svar av Pettersson 25 maj 2019, 10:02

Hej,

du som ägare kan hantera kostnadsspärren inne på Mitt3 om du loggar in med Mobilt BankID och väljer abonnemanget det gäller. Kundtjänst kan också hjälpa dig med detta. Kontaktuppgifter finner du här. 🙂
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

du som ägare kan hantera kostnadsspärren inne på Mitt3 om du loggar in med Mobilt BankID och väljer abonnemanget det gäller. Kundtjänst kan också hjälpa dig med detta. Kontaktuppgifter finner du här. 🙂

Svara