Hejsan , @HBäckvall
Skulle nog tro att det är bra att kontakta 3 Kundservice angående den tjänsten . Kan vara så att appen inte blivit uppdaterad och inte fungerar som den ska .Och att det kan vara bättre att skaffa säkerheten ifrån F-Secure som 3SurfaSäkert är ifrån .
Är det något speciellt i den tjänsten du behöver ? Tex Virusskydd / id skydd och vad allt nu heter :)
Här har du iaf 3 Kundservices kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Tack @frodrik91 för ditt svar. Jag fick just 3SurfaSäkert av 3 Kundtjänst…. pust! Det jag mest är ute efter i tjänsten är att jag i den appen kan styra surfen för mina barn och var dom surfar. Tycker det är lite tråkigt att 3 erbjuder en tjänst som jag tecknar och sen fungerar den bara för gamla Androider. Det är ju inte så att jag har en extremt ny mobil. Typ 2 år gammal.
/H