Besvarat

SurfaSäkert

  • 10 July 2023
  • 2 svar
  • 156 visningar

Hej!

Beställde precis 3SurfaSäkert efter att ha pratat med er kundservice och ni skickade ett mail till mig där jag skulle gå in och ladda ner/aktivera denna extratjänst. När jag ska ladda ner appen (Android, Samsung S21) så får jag meddelandet “Den här appen är inte tillgänglig för din enhet eftersom den har skapats för en äldre version av Android. Hur ska jag göra nu??????

 

MVH

Helena

icon

Bäst svar av frodrik91 10 July 2023, 20:20

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @HBäckvall

Skulle nog tro att det är bra att kontakta 3 Kundservice angående den tjänsten . Kan vara så att appen inte blivit uppdaterad och inte fungerar som den ska .Och att det kan vara bättre att skaffa säkerheten ifrån F-Secure som 3SurfaSäkert är ifrån .

Är det något speciellt i den tjänsten du behöver ? Tex Virusskydd / id skydd och vad allt nu heter :)

Här har du iaf 3 Kundservices kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Tack @frodrik91 för ditt svar. Jag fick just 3SurfaSäkert av 3 Kundtjänst…. pust! Det jag mest är ute efter i tjänsten är att jag i den appen kan styra surfen för mina barn och var dom surfar. Tycker det är lite tråkigt att 3 erbjuder en tjänst som jag tecknar och sen fungerar den bara för gamla Androider. Det är ju inte så att jag har en extremt ny mobil. Typ 2 år gammal. 

/H

Svara