Besvarat

Ta bort försäkring

  • 10 augusti 2018
  • 1 svar
  • 39 visningar

Hej. Förnyade precis mitt abonnemang. Fick veta av säljaren i butiken att jag fick en försäkring första månaden, men att den skulle gå ut OCH INTE FÖRLÄNGAS om jag inte aktivt förlängde den. Idag fick jag smsfrån tre om att den skulle förlängas om jag inte aktivt avanmäla den. Rejält irriterad. Försökte gå in på mitt som det stod i malet, men det var mycket otydligt hur man skulle göra. Är mycket besviken på detta oetiska tillvägagångssätt. Avregistrera mig från försäkringen. Nu.

Jonatan Jakobsson wik

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Nils 13 augusti 2018, 08:58

Hej Jonatanjakobssonwik och varmt välkommen till 3Community! :-)

Jag beklagar verkligen att informationen har varit bristfällig kring detta. Tjänsten i sig behöver man aktivt avsäga sig om man ej vill fortsätta med den. Kundservice kan hjälpa dig ta bort denna direkt, men du kan även ta bort den via Mitt3.

Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej Jonatanjakobssonwik och varmt välkommen till 3Community! :-)

Jag beklagar verkligen att informationen har varit bristfällig kring detta. Tjänsten i sig behöver man aktivt avsäga sig om man ej vill fortsätta med den. Kundservice kan hjälpa dig ta bort denna direkt, men du kan även ta bort den via Mitt3.

Du hittar kontaktuppgifter direkt här.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings