Hej. Förnyade precis mitt abonnemang. Fick veta av säljaren i butiken att jag fick en försäkring första månaden, men att den skulle gå ut OCH INTE FÖRLÄNGAS om jag inte aktivt förlängde den. Idag fick jag smsfrån tre om att den skulle förlängas om jag inte aktivt avanmäla den. Rejält irriterad. Försökte gå in på mitt som det stod i malet, men det var mycket otydligt hur man skulle göra. Är mycket besviken på detta oetiska tillvägagångssätt. Avregistrera mig från försäkringen. Nu.
Jonatan Jakobsson wik
rRedigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej Jonatanjakobssonwik och varmt välkommen till 3Community! :-)
Jag beklagar verkligen att informationen har varit bristfällig kring detta. Tjänsten i sig behöver man aktivt avsäga sig om man ej vill fortsätta med den. Kundservice kan hjälpa dig ta bort denna direkt, men du kan även ta bort den via Mitt3.
Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Jag beklagar verkligen att informationen har varit bristfällig kring detta. Tjänsten i sig behöver man aktivt avsäga sig om man ej vill fortsätta med den. Kundservice kan hjälpa dig ta bort denna direkt, men du kan även ta bort den via Mitt3.
Du hittar kontaktuppgifter direkt här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.