Fråga

Tre express försäkring. Skickat telefon för reparation - nu startar den inte alls - vad göra?

  • 7 November 2023
  • 1 svar
  • 22 visningar

Hallo!

Min telefon stängde av sig hela tiden och startade om - ibland efter 5 minuters användande, ibland efter 5 sekunder. Så jag skickade den för reparation med Tre Express. Nu har telefonen kommit tillbaks. Ser  väldigt fräsch ut - typ rekondad. Men den hänger sig i "startskärmen" - nu har det stått HUAWEI lysande på skärmen i 3 timmar och jag kan inte slå av eller göra någonting alls. Jag är ju definitivt inte sugen på att betala för reparation igen eftersom jag redan betalt för en reparation som inte funkade.

 

Vem och hur kontaktar jag?

 

Behöver en fungerande telefon - inte bara en snygg och fräsch 😉 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @Kri Ber 

Testa med att framtvinga omstart av enheten Om enheten inte fungerar eller inte stängs av som vanligt kan du framtvinga en omstart. Bara tryck på och håll ned strömknappen i 10 sekunder eller längre.
 
Sen om du väl fått igång telefonen så är det bra att se över så den har senaste programvaran installerad.
 
För att uppdatera enheten, öppna Inställningar, sök efter och kom åt Programuppdatering, och peka på Sök efter uppdateringar.
/F

Svara