Hej!
Jag vill säga upp min abonnemang och därför har jag ringt till 0771735300 och 0735300400.
I båda fallen hänvisas jag att logga in med BankID. Det gör jag. Sedan måste jag göra ett val.
Tyvärr där fastnar jag. mina val tas inte emot och samtalet avbryts efter 2 försök.
Hur kan jag säga upp abonnemanget?
/M
Sida 1 / 1
Hejsan @martinp ,
välkommen till forumet! :-)
Jag beklagar ifall du har upplevt problem med vår senaste säkerhetsåtgärd, BankID när man ringer till kundservice. Du behöver inte identifiera dig med BankID ifall du inte vill eller stöter på problem. I sånt fall väljer du knappval 2 vid fråga om identifiering med BankID och väntar kvar ett litet tag. Samtalet kopplas då vidare till en handläggare som kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.
välkommen till forumet! :-)
Jag beklagar ifall du har upplevt problem med vår senaste säkerhetsåtgärd, BankID när man ringer till kundservice. Du behöver inte identifiera dig med BankID ifall du inte vill eller stöter på problem. I sånt fall väljer du knappval 2 vid fråga om identifiering med BankID och väntar kvar ett litet tag. Samtalet kopplas då vidare till en handläggare som kan hjälpa dig vidare med ditt ärende.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.