Mitt3 är dina egna sidor på webben där du själv kan administrera ditt eller dina abonnemang och följa användandet i realtid. Tjänsten är självklart kostnadsfri och du hittar Mitt3 antingen som app eller på tre.se/mitt3
Detta kan du göra på Mitt3 idag:
Abonnemang & avtal
Du kan enkelt komma åt dina gamla och befintliga avtal. Här finner du information om uppsägningstid, mobilens IMEI nummer, fasta kostnader, etc.
- Se din PUK-kod
- Följa ditt användande i realtid
- Se vad som ingår i ditt abonnemang
- Se bindningstid, uppsägningstid och när du kan förlänga abonnemanget
- Byta abonnemang
- Ändra kostnadstak
- Beställa och aktivera SIM-kort / eSIM
- Se dina avtal
Tjänster & surf
Få en tydlig överblick över dina abonnemang och dina tilläggstjänster. Här kan du lätt hantera dina tjänster och/eller köpa extra surf.
- Se dina tjänster
- Lägga till/ta bort tjänster
- Köpa extra surf
- Slå på och av 3Svar
- Se vilka abonnemang delar surf
Faktura
Betala, se och ladda ned dina 24 senaste fakturorna i PDF-format.
- Anmäla Autogiro
- Se, ladda ned och betala fakturor (24 senaste)
- Se fasta kostnader
- Ändra faktureringsadress
Nummer
Inställningar för nummervisning och nummerflytt.
- Beställa nummerflytt
- Administrera nummervisning
Skapa Mitt3-konto:
Vid inloggning/registrering får du två val som båda ger dig möjlighet att administrera ditt/dina abonnemang direkt via webben eller Mitt3-appen.
Logga in med Mobilt BankID - Inloggningssättet är endast möjligt för abonnemangsägaren och kräver ingen registrering.
Via Mitt3 appen:
Via webben:
- Välj “Mobilt BankID” och klicka på QR symbolen i mobilen.
- Skanna QR koden på skärmen med mobilen och signera.