Besvarat

3 Express Försäkring.

  • 8 August 2020
  • 1 svar
  • 342 visningar

Hej eftersom folk har problem med 3Express försäkring som jag har förstått.

Men Eftersom du gått i avtal med tre om en försäkring så är det deras ansvar att fixa det så de går smidigt o kunderna inte blir missnöjda. Jag har själv problem med Square Trade  eftersom dom lovar massa men inget händer men det var inte dom jag ingick i avtal med utan tre. Så det är tre s ansvar att lösa mitt problem annars är det avtals brott från deras sida eftersom dom säljer deras försäkring till oss kunder med sitt eget namn.

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till abonnemang

icon

Bäst svar av Pettersson 8 August 2020, 18:13

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

viktigt att tänka på är dock att 3 inte är försäkringsgivare, utan endast säljer en försäkring från en annan försäkringsgivare. 3Försäkring Express erbjuds av SquareTrade, försäkringsgivaren är BNP Paribas Cardif. Nu verkar det som att den försäkring 3 säljer idag erbjuds av en annan försäkringsgivare.

 

Sen ligger det nog i 3s intresse att kunderna ska vara nöjda med försäkringen och de kan säkerligen tänkas hjälpa till med ärenden om det inte fungerar som det ska. Men i första hand är det alltid försäkringsgivaren man ska vända sig till, information om det samt kontaktuppgifter finns i villkoren som finns här. Under rubriken ”Vad händer om vi har olika uppfattningar?” finns det bra information. 

Svara