Besvarat

3Mellan 10 gig prisändring?

  • 17 June 2019
  • 2 svar
  • 170 visningar

Hej,
Tidigare betalade jag 99 kr per månad men jag noterar nu att på senaste fakturan står det 199 kr, dvs. från och med maj 2019.. Har priset ändrats eller vad har hänt? Jag har inte fått någon info om detta.

/ Filip
icon

Bäst svar av Nils 24 June 2019, 09:48

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, vad står det på ditt avtal?
Kan det vara så att det fanns ett erbjudande på ett visst pris när du skaffade abonnemanget?

Vad står det att ditt nya abonnemang heter?
För 3mellan och liknande verkar inte finnas.



Du kan alltid ringa till Kundservice för att få specifikt hjälp med ditt avtal och liknande 🙂
Användarnivå 5
Emblem +36
Hejsan @Elland och varmt välkommen till forumet!

Vi ser regelbundet över våra abonnemang och tjänster för att våra kunder ska ha de senaste abonnemangen och så att vi kan ge bästa möjliga service och support. Vi har därav gjort en storstädning på väldigt gamla prisplaner som varit aktiva och flyttat över dessa till nya villkor, beroende på hur mycket man betalar, hur mycket surf man har m.m.

Information om ändringen har skickats ut via SMS till alla berörda kunder ca 2-3 månader innan ändringen trädde i kraft den 1:a Maj med information om kostnad, villkor m.m.

Om man inte godkänner ändringen har man naturligtvis rätt att säga upp sitt abonnemang. Detta gör man genom att kontakta kundservice så hjälper dom dig med det.

Svara