Skip to main content
Svar

3Trygg AppleCare bolttech

  • March 21, 2025
  • 3 svar
  • 816 visningar

Hej!

Jag var i en tre-butik och beställde två nya mobiler och signerade avtalet. Ser nu att det står att jag beställt 3Trygg AppleCare bolttech. Det var aldrig något jag diskuterade med säljaren. Det är inget som jag vill betala för. Hur gör jag nu?

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Bokmal14, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det som verkar ha lagts till är försäkringar för dina telefoner. Du kan säga upp dina försäkringar via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Bläddra ner till Produkter och klicka på de telefoner du vill ta bort försäkring för
  3. Klicka på Avbeställ tjänsten under din 3Trygg-försäkring

Eventuella försäkringar ska du alltid ska informeras om, och själv godkänna, innan de läggs till. Eftersom detta inte gått rätt till skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice vid eventuella kostnader för försäkringen.

Hoppas att detta varit till hjälp! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂

3 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • March 24, 2025

Hej ​@Bokmal14, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det som verkar ha lagts till är försäkringar för dina telefoner. Du kan säga upp dina försäkringar via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Bläddra ner till Produkter och klicka på de telefoner du vill ta bort försäkring för
  3. Klicka på Avbeställ tjänsten under din 3Trygg-försäkring

Eventuella försäkringar ska du alltid ska informeras om, och själv godkänna, innan de läggs till. Eftersom detta inte gått rätt till skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice vid eventuella kostnader för försäkringen.

Hoppas att detta varit till hjälp! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂


  • Nykomling
  • October 9, 2025

Hej

jag försöker skadeanmäla min iPhone som min son tappade i marken så baksidan sprack, men jag kommer inte vidare på bolltechs sida

Hsr försäkring på telefonen

 


Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • October 27, 2025

Hej ​@Moasse, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Ber om ursäkt för det sena svaret.

Har du testat att gå in via https://www.tre.se/handla/tjanster/3trygg? Gå in på länken och skrolla ner till du ser rubriken “Gör skadeanmälan” och klicka därefter på “Gör skadeanmälan hos bolttech”.

 

Återkom om det inte skulle fungera för dig!