Skip to main content

Hej!

Jag var i en tre-butik och beställde två nya mobiler och signerade avtalet. Ser nu att det står att jag beställt 3Trygg AppleCare bolttech. Det var aldrig något jag diskuterade med säljaren. Det är inget som jag vill betala för. Hur gör jag nu?

Hej ​@Bokmal14, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det som verkar ha lagts till är försäkringar för dina telefoner. Du kan säga upp dina försäkringar via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Bläddra ner till Produkter och klicka på de telefoner du vill ta bort försäkring för
  3. Klicka på Avbeställ tjänsten under din 3Trygg-försäkring

Eventuella försäkringar ska du alltid ska informeras om, och själv godkänna, innan de läggs till. Eftersom detta inte gått rätt till skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice vid eventuella kostnader för försäkringen.

Hoppas att detta varit till hjälp! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂


Lämna en kommentar