Hej!
Jag var i en tre-butik och beställde två nya mobiler och signerade avtalet. Ser nu att det står att jag beställt 3Trygg AppleCare bolttech. Det var aldrig något jag diskuterade med säljaren. Det är inget som jag vill betala för. Hur gör jag nu?
Hej!
Jag var i en tre-butik och beställde två nya mobiler och signerade avtalet. Ser nu att det står att jag beställt 3Trygg AppleCare bolttech. Det var aldrig något jag diskuterade med säljaren. Det är inget som jag vill betala för. Hur gör jag nu?
Bäst svar av Limpen
Hej
Det som verkar ha lagts till är försäkringar för dina telefoner. Du kan säga upp dina försäkringar via Mitt3:
Eventuella försäkringar ska du alltid ska informeras om, och själv godkänna, innan de läggs till. Eftersom detta inte gått rätt till skulle jag rekommendera att du kontaktar kundservice vid eventuella kostnader för försäkringen.
Hoppas att detta varit till hjälp! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp fler frågor eller funderingar 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.