Hej har ett abonnemang hos er. 2 telefoner och bredband. Har inget minne av att jag tecknat bredbands abonnemang. Var på Ulrika marknaden i september 2017. Där stod återförsäljare för 3. En försäljare fick med sitt skickliga prat mig att teckna ett avtal för en surfplatta och en högtalare. Skulle bli billigare än det var innan. När jag fick första räkningen var beloppet 11.000 inte 5.000 som han så till mig o kostnaden blev mycket dyrare istället för billigare. Jag vill att ni åtgärdar det . Har pratat med försäljaren men han var inte varken förstående eller hjälpsam.
Sida 1 / 1
Hej @Lisa63 , och varmt välkommen till 3Community!
Av ditt inlägg så låter det som att vi behöver få in flera uppgifter än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med via den här plattformen. Jag rekommenderar dig att komma i kontakt med en handläggare på vår kundservice så vi kan hjälpa dig att hitta en lösning.
Av ditt inlägg så låter det som att vi behöver få in flera uppgifter än vad vi har möjlighet att hjälpa dig med via den här plattformen. Jag rekommenderar dig att komma i kontakt med en handläggare på vår kundservice så vi kan hjälpa dig att hitta en lösning.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.